Avatar billede Emil Kubel Praktikant
04. maj 2017 - 10:24 Der er 3 kommentarer

Amazon.de

Skal men betale told og moms hvis man køber noget fra den tyske amazon?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. maj 2017 - 10:53 #1
Det du mener - nej :-)

Varer fra EU er i forvejen pålagt moms i det land, de sælges fra. Told skal der ikke betales.

Der er dog enkelte undtagelser, hvis sælgeren har en større omsætning - så skal der svares dansk moms. Men det vil du pr. automatik se på prisen, hvis du er logget på med din konto - og ellers få at vide når du logger ind. Det er bl.a. derfor, mange ikke vil sende til DK.
Avatar billede Emil Kubel Praktikant
04. maj 2017 - 11:03 #2
Det amazon de. Dem selv der sælger
Avatar billede milter Ekspert
04. maj 2017 - 11:28 #3
"How is VAT included in reaching the 39 EUR order threshold?
The minimum spend for Free Delivery is calculated based on the gross price of a product. If you choose a delivery address outside of Germany, the selected country's VAT rate will be used to calculate the gross price (all prices on amazon.de include German VAT)

Fundet her:

https://www.amazon.de/gp/browse.html?node=12019432031&pf_rd_p=aa8da233-b187-4943-b0be-315d5d77b979&pf_rd_r=F9NVJ5TWTDZ84FVYCEZC