Avatar billede jcr18 Professor
07. maj 2017 - 22:50 Der er 3 kommentarer

Fra outlook datafil til MS_DOS program

Hvad sker der lige?? Sidder i outlook 2010 og arbejder med mappestruktur, oprettelse af nye datafil (2) osv. Nogle mapper bliver kopieret over på en ny datafil og jeg lukker den originale fra den gamle datafil (1) via højreklik og luk. Pludselig brager outlook ned uden grund og mapperne som nu ligger i datafil 2 er forsvundet. Går jeg ind og checker datafilen som nu er blevet til en MS-DOS program fil = 1.611.273 kb - så en pæn mængde data som bare er forsvundet.
Jeg har absolut INTET begreb om dos osv.
Nogen der kan forklare?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. maj 2017 - 08:48 #1
Det lyder jo umiddelbart til at Outlook ikke er blevet færdig med at skrive til den nye datafil og derfor har efterladt den i inkonsitent tilstand.

Prøv at se denne artikel:
https://support.office.com/da-dk/article/Reparere-Outlook-datafiler-pst-og-ost-25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253
Avatar billede jcr18 Professor
08. maj 2017 - 22:19 #2
Jeg prøver den af og vender tilbage.
Avatar billede jcr18 Professor
08. maj 2017 - 23:07 #3
Desværre - ingen ændringer.