Avatar billede Jolles Professor
14. maj 2017 - 16:47 Der er 1 løsning

wordpress: Den uploadede fil kunne ikke flyttes til wp-content/uploads.

Skal linke til en fil under "medier" og får ovennævnte besked. Har googlet, me n sidste - og for mig noget kryptiske svar - er fra 2008.
System: windows 7 (den gamle ASUS vil ikke opgradere til win10).
Avatar billede stjans Guru
15. maj 2017 - 08:01 #1
Har du prøvet at uploade via FTP ?. Det kan være rettighederne til /uploads, der ikke er korrekt - har du skriverettigheder (ses via FTP og så egenskaberne for mappen).
Hvad er det for en fil du forsøger at lægge op ?.