15. maj 2017 - 11:03 Der er 1 kommentar

Cursor bliver 'locked' under brug af tastatur

okay, jeg har et lille problem som skulle være nemt og enkelt at løse. jeg har en privat bærbar og en skole bærbar, den private med windows 8 og skolecomputeren windows 10, jeg oplever tit at touchpad feltet bliver 'låst' under brug af tastatur. så dvs at hvis jeg skriver en tekst og derefter vil rette i teksten eller indsætte noget mellem ord, så virker touchpad først 3 sekunder senere hvilket er møg hamrende irriterende. Jeg er næsten helt 100% sikker på at det eneste der skal til for at løse problemet er at switche on/off i indstillinger eller noget lignende. Tak på forhånd!
Avatar billede poko1 Ekspert
15. maj 2017 - 11:50 #1
Hvis du har en Synaptisk funktion under mus i Kontrolpanelet så prøv at de aktivere den!
https://billedeupload.dk/images/LAJCQ.jpg
Bruges til at de aktivere Mousepad ved brug af optisk Mus