17. maj 2017 - 16:59 Der er 8 kommentarer

Mit unilogin dur ikke, når jeg vil logge på word!!

Jeg går i folkeskole, og i den kommune jeg bor i, har man adgang til en gratis pakke hvor jeg kan benytte word,powerpoint osv..
Men når jeg skal logge in på word godkender den ikke min kode, og loader bare hurtigt også skal jeg skrive den igen... og det gentages så.
Jeg har prøvet at få hjælp, og har prøvet at slette og installere det igen og igen, men intet hjælper? ¨
Kunne én hjælpe mig?!!
På forhånd MANGE tak!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. maj 2017 - 17:12 #1
Nu kender jeg ikke skolernes aftale, men du husker at det er din mailadresse (folkeskole) du skal bruge, og ikke dit unilogin brugernavn.

....så vidt jeg ved :-)
17. maj 2017 - 20:14 #2
Ole madsen- Ja det har jeg nemlig også prøvet men det dur heller ikke...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. maj 2017 - 21:57 #3
Men hvordan installerer du så? - for at installere, skal du være logget på portalen. Og hvis ikke du kan logge på.... - ja hvordan får du så installeret programmerne?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2017 - 00:12 #4
det kan ikke passe, og du skal gøre noget: der SKAL være en voksen på skolen som har noget forstand på computerne, som SKAL hjælpe dig, ikk !??? :)

det kan heller ikke passe, at en af jeres lærere, ikke kender en der ordner eller hjælper skolen med diverse IT problemer. få fat i de personer
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2017 - 00:13 #5
jeg synes heller ikek det kan passe, at der ikke er andre elever på skolen, som er meget dygtige til  computer, som ku hjælpe dig ? ikk ?! :)
18. maj 2017 - 10:29 #6
Ole Madsen- Inde på vores elevintra var der en pakke som man kunne installere, uden at logge in.
18. maj 2017 - 10:30 #7
Sidwave- Teknikeren (computer manden) på skole har prøvet og kan ikke få det til at virke. Han har også skrevet en mail til dem fra Office, men intet svar får vi.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. maj 2017 - 11:36 #8
Så lyder det ganske rigtigt som om er er en fejl i systemet. Det eneste jeg så kan komme på, er at prøve forskellige måder at afinstallere på - eks. via "easy-Fix" download knappen her: https://support.office.com/da-dk/article/Fjerne-Office-fra-en-pc-9dd49b83-264a-477a-8fcc-2fdf5dbf61d8