Avatar billede lurup Ekspert
18. maj 2017 - 09:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til plan tegning

Hej

Findes der et gratis program til at tegning en plantegning over fx 10 bygninger så jeg kan leve en oversigt hvor der står hal 1, hal 2  osv

Jeg har den store pakke i Google hvis det kan hjælpe
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
18. maj 2017 - 10:45 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. maj 2017 - 11:33 #2
Jeg kender til to - dels http://www.envisioneerexpress.com/ som jeg selv har brugt for nogle år siden. Det var til at finde ud af, selv om der nu alligevel går tid med det.

Dels http://www.sketchup.com/ der også fås i en "pro" udgave. Den ved jeg mere professionelle også benytter sig af, men jeg har ikke selv erfaring med den.

@olsenweb.dk - du kan google dig til alt, men når nu vi er på et IT-forum, virker det på mig noget arrogant bare at smide et lmgtfy link... - jeg vil tro lurup kender til Google, men spørger for at få relevante svar fra folk, der kan anbefale programmer.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2017 - 13:08 #3
det er vistnok ikke for sjov at en af mine venner i IO intercative, er super glad for sketchup... han laver spil.

jeg kender det ikke, ved bare at det er et super godt program.
Avatar billede lurup Ekspert
19. maj 2017 - 00:32 #4
1000 tak...det vil jeg prøve