Avatar billede fkp85 Praktikant
23. maj 2017 - 10:46 Der er 1 kommentar

Forvirret.dk - Domæner | Hosts | DNS

Hejsa :-)

Jeg har brug for hjælp..

Indledning:
Ny hjemmeside er blevet lavet og er hosted hos unoeuro, gammel side skal dø og domænet/navnet, skal flyttes/bruges på den nye side.

Sagen er den, at jeg skal have flyttet et domæne (måske flere domæner) fra joker.com til unoeuro, så har skrevet til joker.com at jeg skal bruge et Auth. ID.

Der ligger 3 domæner hos joker.com:
.eu
.ua
og .com

Dette spørgsmål omhandler .com domænet.

DNS er hos curanet.dk
Name Server: NS1.123HOTEL.DK

Umiddelbart i første omgang, er det den, der ender på .com der skal flyttes.
At flytte domænet har jeg styr på tror jeg, men hvordan skal jeg forholde mig til curanet.dk og 123hotel.dk? Skal jeg gøre noget der?

Håber det giver mening :-)

Mvh. Fie
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. maj 2017 - 18:39 #1
Når/hvis [.com] flyttes til UnoEuro kan pegepinden ændres der - ellers må der jo enten være et interface hos CuraNet eller en support, der skal kontaktes for at ændre den.