Avatar billede Ellenbie Praktikant
04. juni 2017 - 23:46 Der er 8 kommentarer

MISTEDE CSGO KNIV

Hej
Min lillebror købt for et par dage siden en kniv i csgo fra en anden bruger. Han har modtaget kniven, og det hele var iorden. Her idag lukkede han spillet ned og da han kom ind igen var kniven væk. Nogle der ved hvad der kan være galt, og hvordan man får den tilbage da han lige har brugt 400kr på den.
Avatar billede Jhja Seniormester
05. juni 2017 - 03:22 #1
Er vel bedst at spørge Steam om hjælp.
https://help.steampowered.com/en/
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juni 2017 - 08:31 #2
Og et tips, lad väre med at köbe virtuelle ting for rigtige penge. Havde det väret min knägt havde jeg ladet det väre lärepenge.
Avatar billede Carnac Forsker
05. juni 2017 - 14:13 #3
Nu har jeg aldrig selv spillet CS. Men jeg har haft spillet en hel del Diablo II. Har der været nogle dupe-waves i CS?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juni 2017 - 14:20 #4
Hvis dupe-waves er lig med folk der sälger og tager tilbage, stjäler items, stjäler konti osv, så ja. Begge mine knägte har spillet CSGO, men de har aldrig fået lov til at köbe noget for rigtige penge. Derimod er de blevet snydt når de skulle bytte nogle items, men det ordnede Steam, også et hacket konto har Steam ordnet.
Avatar billede Carnac Forsker
05. juni 2017 - 14:25 #5
#4 I Diablo II kunne man risikere at bytte sig til items der forsvandt efter man havde byttet sig til dem.

Det skyldtes dupewaves, hvor folk via hacking kopierede de bedste items. For at dæmme op for dette indførte Blizzard en skjult talkode på alle items. Hvis to items med samme kode mødte hinanden, forsvandt de begge. På denne måde kunne Blizzard forhindre at folk fik noget ud af at dupe items.

Desværre betød det at nogle blev snydt, hvis de uheldigvis fik byttet sig til eller købt et duped item.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juni 2017 - 14:30 #6
Det er over mit kompetence niveau, der må jeg melde pas.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2017 - 15:37 #7
man kan snyde. sælge den, og næste gang spillet starter, er den væk.
lad være med at købe noget. bliv istedet bedre til at ramme de andre, og undgå selv at blive ramt.
Avatar billede Simon Rohde Nielsen Praktikant
05. juni 2017 - 16:33 #8
#7

Hvordan skulle det kunne lade sig gøre, at man kan sælge den, også den forsvinder næste gang spillet er væk?

Det har jeg ALDRIG hørt om før, og jeg har været i cs verdenen i mere end 10 år, og været med i CS:GO siden det startede. Jeg har aldrig hørt om det før.