Avatar billede lailara Novice
06. juni 2017 - 10:20 Der er 6 kommentarer

adsense

Hejsa
Jeg har et spørgsmål i forhold til en annonce på min hjemmeside:
www.ordsprogogtalemaader.dk
Jeg ønskede at fjerne den nederste reklame, da den er helt malplaceret.
Jeg gik så ind under "mine annoncer" under "google adsense" og fandt denne annonce. Jeg klikkede på skjul, og så skete det, at annoncen forsvandt på administrationssiden.
På selve hjemmesiden er annoncen stadig.
Jeg kan nu ikke få annoncen frem på siden, hvor jeg administrerer mine annoncer.
Hvad gør jeg?
Jeg glæder mig til et svar :)
Hilsen Laila
Avatar billede Jhja Seniormester
07. juni 2017 - 19:03 #1
Nu har jeg ikke en løsning på dit problem, jeg har ikke selv en hjemmeside, men såvidt jeg kan se på Adsense skal du administrer annoncer under "Tillad og bloker annoncer".
Avatar billede Jhja Seniormester
07. juni 2017 - 19:08 #2
Forøvrigt tror jeg ikke det er dine annoncer, det er andres annoncer på din hjemmeside. ;)
Avatar billede lailara Novice
07. juni 2017 - 20:04 #3
Netop, det er andres annoncer, jeg kan blokere.
Det er nu lykkedes mig, at kunne se den på administrationssiden under mine annoncer.
Det er blot stadig en udfordring at få den til at forsvinde på selve hjemmesiden ?
Avatar billede Jhja Seniormester
07. juni 2017 - 22:43 #4
Har du prøvet og administrere via "Tillad og bloker annoncer".
Avatar billede Jhja Seniormester
07. juni 2017 - 23:07 #5
Nu gik jeg lige ind på din hjemmeside og synes ikke jeg ser nogle malplacerede reklamer. Jeg ser to reklamer, en over og en under søgefeltet til højre på siden, helt ok. Med uBlock Origin ser jeg ingen reklamer.
Avatar billede lailara Novice
08. juli 2017 - 13:13 #6
Ja, det er lykkedes mig at løse problemet - tak for hjælpen 😊