Avatar billede k_skriver Juniormester
07. juni 2017 - 18:42 Der er 1 kommentar

Billede og medie database

Jeg leder efter en løsning hvor brugerne let kan søge sig frem til de produktbilleder de ønsker. Enten via kategorier eller via metadata som jeg har påført filen.

Det skal gerne være til at udskifte billederne uden at man  skal skrive alle data på igen.
Gerne med mulighed for at har tekst på flere sprog.

Jeg har i dag en Dynamicweb løsning, men de har ikke umiddelbart brugbare moduler..
- måske har nogen programmet noget som kan implementeres i DW, ellers en 3.parts løsning 'ved siden af'.....
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. juni 2017 - 20:44 #1
Måske du kunne kigge på https://www.skyfish.com/