Avatar billede desist Seniormester
11. juni 2017 - 14:19 Der er 9 kommentarer

Hotmail

Hej
Er det muligt at få Microsoft Edge til at huske min E-mailadresse men ikke mit PW?
Hvis ikke. Er det muligt i andre browsere?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juni 2017 - 10:02 #1
edge: indstillinger / avancerede indstillnger.
der er 'tilbyd at gemme adgangskoder' - slå fra, og slet evt gemte i 'administrer' lige under.
derunder er en 'gem formularindtastninger' den skal være slået til
Avatar billede desist Seniormester
13. juni 2017 - 17:00 #2
Det virker ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2017 - 17:25 #3
så brug en rigtig browser - i fx chrome kan du i indstillinger / adgangskoder og formularer - klik på 'administrer adgangskoder' og slå 'automatisk login' fra - så vil den spørge hver gang.
Avatar billede desist Seniormester
13. juni 2017 - 18:22 #4
Ja, men den vil ikke huske min mailadresse.Det eneste man kan få den til er at huske adgangskode
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2017 - 18:36 #5
Og 'den' er hvilken browser?
Avatar billede desist Seniormester
13. juni 2017 - 19:14 #6
Chrome
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2017 - 19:51 #7
der er nogle få sites, hvor de pga sikkerhedsvalg ikke udfylder email - fx danske spil. Lev med det - det er ikke browser, men sitets kode, der forhindrer det (danske spil kunne før den seneste opdatering, men ikke længere på ios/safari som jeg bruger der)
Ellers kom med et par sites, hvor det ikke virker, så det kan testes.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2017 - 12:27 #9
den tror jeg ikke på, du får løst - live.com er jo microsoft og du er jo logget på allerede med windows (med mindre du bruger en offline brugerkonto i windows)