Avatar billede lurup Ekspert
13. juni 2017 - 22:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adobe Dreamweaver

Hej

Jeg har Adobe Dreamweaver CC 2017

Jeg syntes jeg har svær t ved at at finde ud af hvordan jeg kan redigere i en html tekst uden at skulle arbejde i det rå html koder.
Tænker størrelser på tekst boks og skrift størrelser og sådan
En der kan hjælpe så jeg kan redigere i det som i et word dokument
Avatar billede poko1 Ekspert
14. juni 2017 - 07:41 #1
Jeg kan ikke forstå at du kan bruge eksperten når du så sjældent får noget ud af det!
Idet jeg så et nyt spørgsmål fra dig kom jeg til at tænke på at de gange jeg har prøvet at give dig hjælp har jeg faktisk ikke hørt mere fra trådene! Undtaget fra alle de andre som også har prøvet at give dig en hånd. Men jeg kan så se at jeg ikke er den eneste som du fuldstændig IGNORERER Af disse Ca.100 Tråde har du kun afsluttet 2. Dette er blot et uddrag fra nøjagtigt et ÅR. ?  Fra d.14/6 2016 Til d.14/6 2017

https://billedeupload.dk/images/SneT9.png
Avatar billede lurup Ekspert
14. juni 2017 - 09:25 #2
Har ikke været klar over de skulle afsluttes....sorry
Avatar billede Slater Ekspert
14. juni 2017 - 14:06 #3
Ros for at gå de tidligere indlæg igennem og afslutte dem.

Men i Dreamweaver burde der oppe til venstre være tre knapper: [Code] [Split] [Design]
- Hvis du trykker på Design, burde siden vises som den ser ud, og lade dig redigere tekster og lignende netop som i Word.
Avatar billede lurup Ekspert
28. juni 2017 - 13:30 #4
Tak det virker