Avatar billede Rummnad Praktikant
19. juni 2017 - 13:35 Der er 4 kommentarer

Jeg har netop startet denne webshop op, vil meget gerne have feedback

Hej Computer World. Jeg har for ikke så lang tid siden, startet denne webshop op https://rummand.dk/

Det er en webshop der sælger møbler og diverse andre ting til boligindretning. I den forbindelse henvender siden sig primært til mænd.

Jeg er egentlig meget glad for siden, men frygter jeg har stirret mig blind i forhold til mulige fejl eller ting der skal forbedre. Jeg vil derfor meget gerne have feedback på siden.

På forhånd mange tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. juni 2017 - 13:57 #1
Synes den har et tydeligt budskab, det er let at finde rundt, en stilren side og nogle flotte billeder. Alt i alt en flot og funktionel side.
Avatar billede stjans Guru
19. juni 2017 - 14:10 #2
Enig - flot side. Eneste anke; dine kreditkortlogo´er i bunden kunne måske godt være en smule større :-)
Avatar billede Slater Ekspert
19. juni 2017 - 14:12 #3
Der er en typo på forsiden: "Hos RUMMAND tilbyder ALTID fri ombytning"

Enten mangler der et "vi" eller "Hos" skal væk, eller også skal "tilbyder" være "tilbydes".
Avatar billede MartinW96 Novice
15. september 2017 - 11:11 #4
Alt i alt en rigtig flot side :-) Jeg ville dog gerne at dine fordele ved at handle hos dig var tydligere i gennem købsprocessen, eksempelvis under produktet.

Mvh Martin fra www.byic.dk