Avatar billede Anders Novice
22. juni 2017 - 10:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ikoner på proceslinje vises "dobbelt"

Windows 10:
Når jeg åbner Google Chrome og Adobe Acrobat, optræder ikonerne for de pågældende programmer to gange på min proceslinje i hhv. ikke-understreget og understreget tilstand.
Det er kun de to programmer, jeg har problemet med. De øvrige (eks. resten af Adobe-pakken) åbner ikke vha. et ekstra ikon længst til højre på proceslinjen.

Det er sikkert bare nogle indstillinger i de to programmer, der skal ændres, men jeg kan ikke selv finde løsningen. Håber andre kan....?

Tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2017 - 15:48 #1
det kan være, fordi det program du har pinned ned til taskbaren, ikke er det program som kører - prøv evt. at åbne chrome, og pin det understregede ikon igen til taskbaren, og så unpin det andet - prøv om det virker, og hvis det gør, gør det sammen med acrobat...
Avatar billede Anders Novice
23. juni 2017 - 08:35 #2
Hej Thomas S.
Det fungerede perfekt - tak for hjælpen!