Avatar billede FrkK Novice
23. juni 2017 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Chrome får min computer til at "overophede"

Kære kloge mennesker...

Jeg har en (gammel) MacBook som kører upåklageligt med både den nyeste Photoshop, Illustratator m.fl krævende programmer MEN når jeg bruger Google Chrome (enddog som det eneste åbne program) så fræser min computer og blæser derud af og computeren bliver meget varm....?!
Nogen der har oplevet dette og/eller ved hvad jeg kan gøre?

Jeg er virkelig glad for Chrome som system bortset fra dette "lille" problem, så vil selvf. helst undgå at afinstallere det.

Tak for jeres tid, og evt. hjælp :D
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2017 - 13:05 #1
Det lyder som om der er noget andet galt. Chrome på min computer bruger under 1% cpu. Prøv at åbne joblisten og se hvad der kører samtidig med Chrome.
Avatar billede FrkK Novice
23. juni 2017 - 13:17 #2
Tak valby1, men jeg har prøvet at lukke ALT undtagen Chrome og er der mere end 3 faner åbne så kører den alligevel for fuld udblæsning.... ??
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2017 - 14:24 #3
det kan være du har et/flere plugins i chrome, som er uddaterede, og det får den til at bruge en masse cpu.

slet alle dine plugins den har, og læg kon dem ind du bruger. hvis den pludselig sluger igen, så ved du hvilket plug som skaber problemet.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2017 - 14:25 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juni 2017 - 07:31 #5
Det er en Mac, så der skal vel downloades denne i stedet:
https://www.piriform.com/ccleaner-mac
Avatar billede FrkK Novice
25. juni 2017 - 12:37 #6
Tak @sidewave!
Jeg havde 4 plugins som var udløbet og deaktiveret men det hjalp faktisk at slette dem :)

Tak for den hurtige feedback alle sammen :D