Avatar billede lailara Novice
08. juli 2017 - 13:10 Der er 3 kommentarer

Adsense

Det er nu endelig lykkedes mig at få løst et problem med en reklame, der ikke passede i størrelsen, og jeg har nu to responsive annoncer på hver side.
Problemet er nu, at det meget ofte er de samme to annoncer, der vises på samme side, og så er jeg jo ligevidt.
Skal jeg undgå at have to ens annonceenheder på samme side, eller ...?
Avatar billede Jhja Seniormester
08. juli 2017 - 16:20 #1
Jeg ser 2 forskellige reklamer til højre, en over og en under søgefeltet.
Avatar billede lailara Novice
08. juli 2017 - 20:18 #2
Ja, det lyder dejligt.
Min oplevelse er nogle gange to forskellige reklamer, men oftest to ens reklamer.
Men det er selvfølgelig dejligt, hvis det i dag har ændret sig 😊
Avatar billede lailara Novice
08. juli 2017 - 21:42 #3
Desværre - når jeg er på siden, er der stadig oftest to ens reklamer på samme side.
Jeg skriver lige linket her, hvis andre har et bud på en løsning:

www.ordsprogogtalemaader.dk

På forhånd tak 😊