Avatar billede KlausJ Praktikant
11. juli 2017 - 17:33 Der er 4 kommentarer

Telefonnummer til adressse, private

Findes der en tjeneste, hvor man kan stikke dem et telefonnummer og få adressen tilbage - for private? Altså egentlig det samme som man manuelt kan gøre på krak.dk f.eks.

Eniro tilbyder noget til erhverv, og CVR gør muligvis også - men til private, har jeg ikke fundet.

En betalingstjeneste er helt fint, så længe der afregnes per opslag og ikke vanvittigt dyre abonnementsordninger.

/ Klaus
Avatar billede KlausJ Praktikant
11. juli 2017 - 17:34 #1
...Jeg mener naturligvis her et API af en slags. :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. juli 2017 - 17:52 #2
Avatar billede KlausJ Praktikant
11. juli 2017 - 20:02 #3
@Jakobdo Tak for dit svar. 118.dk skal have 4000 i kvartalet for at lave en aftale - og så ved jeg ikke, om det så også koster per opslag.

Så de er desværre alt for dyre. :(

/ Klaus
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. juli 2017 - 22:07 #4
Jeg kunne ikke finde nogle priser på den, så tog chancen. :)