Avatar billede mohnsen Praktikant
13. juli 2017 - 13:57 Der er 1 kommentar

kundens navn kommer ikke med ved kreditnota fra C5 2012 til Nemhandel

Hej
Vi kører C5 2012, og bruger nemhandel reference klient til at sende elektroniske fakturaer til en kunde som har flere butikker.
Når vi laver faktura går det fint, både EAN nummer vedr. hovedkontoret som skal faktureres kommer med, samt EAN nummer på kunden der leveres til kommer med.
Men Når vi skriver kreditnota, så kommer EAN nummeret på hvilken butik det drejer sig om ikke med.

Er der nogen der kan hjælpe med dette?
Avatar billede Lasse Schulin-Zeuthen Juniormester
13. juli 2017 - 16:14 #1
Det er desværre en begrænsning i OIOUBL formatet...

En kreditnota kan ikke have en leveringsadresse... og det må jeres kunde også kende fra andre leverandører... så findes der alle mulige sjove tilgange til hvor man så skal skrive hvilken butik det er.

http://www.byg-e.dk/pdf/oioubl_krnota-2-02_DB.pdf

/L