Avatar billede Nikolaj Jensen Praktikant
15. juli 2017 - 11:42 Der er 6 kommentarer

Postnord

Hej jeg har bestilt en pakke og jeg sidder og er lidt træt af at jeg ikke kan få dsn idag men så tænkte jeg på om det er muligt at jeg får en blanket med at jeg kan hente min pakke på posthuset nu når jeg ikke får den leveret til døren tak på forhånd
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2017 - 11:54 #1
posthuset er ikke nødvendigvis der, hvor de også kører pakker ud fra. Pakken er leveret til udkørselsstedet.
Typisk kan du se på track&trace hvor den er nu - og der er så der (hvis der er ekspedition der), du kan få den udleveret (medbring id med billede)
Avatar billede Nikolaj Jensen Praktikant
15. juli 2017 - 11:58 #2
Hej Claes

Jeg spørger om selvom jeg har valgt at få den leveret til privatadresse om de så bare tager den med ned så jeg kan afhente den
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2017 - 12:12 #3
Hvis man ikke kan modtage en pakke, når posten kommer, tager han den bare med igen, efter at han har lagt en seddel om, at pakken kan hentes næste (åbnings)  dag, på et bestemt posthus, mod fremvisning af legitimation, f.eks sygesikringsbevis.
Avatar billede Nikolaj Jensen Praktikant
15. juli 2017 - 12:20 #4
De levere jo ikke pakker ud om lørdagen så spørger jeg om jeg kan få fat i den på en anden måde
Avatar billede INK Ekspert
15. juli 2017 - 12:25 #5
Det er ikke praktisk muligt. Den ligger på et pakkesorteringscenter (Brøndby, hvis det er Sjælland) og læsses på en lastbil til fordeling fra mandag morgen.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. juli 2017 - 22:19 #6
#4 Helt kort: Nej! ;-)