Avatar billede Boman21 Praktikant
25. juli 2017 - 16:34 Der er 1 kommentar

Læsbarhed?

Hej

Jeg har arbejdet på en hjemmeside om forsikring i noget tid efterhånden. Ideen til sitet fik jeg, da jeg læste en undersøgelse af forsikringspriser.

En af konklusioner var at 97 pct. fik en bedre pris eller ydelse, når de flyttede deres bilforsikring til et andet selskab - Se: http://jyllands-posten.dk/livsstil/forbrug/ECE8150502/Sammenligning-S%C3%A5dan-sparer-du-tusindvis-af-kroner-p%C3%A5-din-ulykkesforsikring/

Det synes jeg var ret tankevækkende.

I udarbejdelsen af sitet har jeg lagt meget vægt på indholdsdelen, da jeg gerne vil lave de ultimative guides til forsikringer. Min udfordring er at forsikring er lidt kedeligt og tørt... Især fordi teksterne meget hurtigt bliver meget lange...

Især min tekst om bilforsikring eksploderede nærmest - Se: https://forsikring.io/bilforsikring/

Jeg har arbejdet meget med læsevenligheden på sitet, men jeg vil meget gerne høre jeres mening om det.

Kan jeg gøre det bedre?

Jeg glæder mig til jeres feedback:-)
Avatar billede Slater Ekspert
25. juli 2017 - 19:57 #1
Det er da en komplet meningsløs undersøgelse.
Læg mærke til hvad der står: 97 af dem der allerede har flyttet, har fået en bedre pris eller ydelse. Jamen hvorfor i alverden skulle man ellers flytte forsikring? Der står ikke at 97 kunne få en bedre pris eller ydelse ved at skifte, som ville være tankevækkende.

Det eneste tankevækkende der er da, at 3% åbenbart har skiftet forsikring for at få noget dårligere og dyrere.