Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 15:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

DET VIL IKKE VIRKE

Mit Windows 2000 virker ikke, hvad gør jeg? (Jeg har snakket med en instalatør, men han siger at han ikke kan finde fejlen)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 15:15 #1
Du finder fejlen ca 40 centimeter fra skærmen, målt fra billedrørets overkant, og væk fra CRT-katoden...
Avatar billede dna Nybegynder
24. august 2001 - 15:17 #2
Kunne ikke være mere enig med el_barto! Jeg tror dog mere vi snakker 45 centimeter.. men, det er jo en smagssag!
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 15:17 #3
Fuck dig din ...
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 15:18 #4
FUCK JER ALLE SAMMEN! Jeg tager bare selv pointene. HA HA
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 15:18 #5
lææ
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
24. august 2001 - 15:26 #6
lææ??
Avatar billede dna Nybegynder
24. august 2001 - 15:29 #7
lol.. godt at se at den yngste ungdom kan finde en side som www.eksperten.dk

dna
Avatar billede handmade Nybegynder
24. august 2001 - 15:32 #8
Oplagt tilfælde af spaltet personlighed - sikkert en pubertets-wannabe-hacker :-))

Se ham her, der er han knapt så ubehjælpsom...
http://www.eksperten.dk/spm/101834
Avatar billede thomasledet Nybegynder
24. august 2001 - 15:50 #9
mgk2>jeg tror, du finder grunden til folks instilling til Error Code 40 hos dig selv. At sige, at \"mit windows 2000 virker ikke\" beskriver ikke rigtigt dit problem særligt præcist... hvad tror du selv, at folk kan stille op? Prøv dog at skrive, hvad den siger, når det ikke virker... den må da komme med een eller anden form for fejl. Ellers er der en fejl-afhjælpningsstrategi, der plejer at være yderst virksom, hvad angår microsoft-produkter: formatér og geninstallér!
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 15:54 #10
Desuden skyldes vores fjendtlige holdning mgk2\'s opførsel herinde generelt...

Han svarer selv på spørgsmål og nupper point tilbage som han har fået rigtige svar på. Desuden sviner han folk til. Såe...
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2001 - 15:55 #11
mgk2 mon dog også en installatør har så meget tjek på windows 2000, er det ikke en som laver el?

Hvad er det der ikke sker, siden du har problemer?
Er det en nyinstallation?
Har du så evt. tjekket din pc om den er windows 2000 klar?
Kører du andre systemer på den?
Har du nogle konflikter under denne computer hardware?
Eller kan du ikke komme ind i windows 2000?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. august 2001 - 15:57 #12
få en vvs mand til at kigge på det istedet. Det er noget med kloakeringen...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. august 2001 - 16:18 #13
http://www.eksperten.dk/spm/83577

Er det ikke på tide at han ryger ud?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
24. august 2001 - 16:25 #14
jo... måske... sådan en lamer!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:11 #15
mgk2 er slettet !

Beklager den lange svartid !