Avatar billede Magnus Brogaard Praktikant
29. juli 2017 - 10:23 Der er 2 kommentarer

Larmene Blæser

Jeg har en Blæser som larmer rigtig meget. Min Computer er selvbygget og jeg har hørt at man ka tage en klap af på en blæser og sprøjte noget olie ned i den, men ka ikke finde et sted hvor man kan købe det fra. Jeg har tjekket om den går imod noget og det gør den bestemt ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2017 - 11:05 #1
Det er en hyletone?
Det bedste er dog at udskifte blæseren hvis dette er tilfældet.
Hvis det er en hvæse tone som den kører hurtigt burde du tjekke dine temperaturer på computeren
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2017 - 13:34 #2
du bør rense blæseren med en tandbørste.
larmer den stadig, bør du udskifte den, så den kan fungere og der ikke bliver for varmt.