Avatar billede Kaj Lund Praktikant
30. juli 2017 - 12:04 Der er 8 kommentarer

Lexmark X1195 driver til Windows 8.1 mangler?

Hej Eksperten,
Jeg har forsøgt at installere min Printer Lexmark X1195 på windows8,1 men uden held - Kan i hjælpe mig?

Har forsøgt med Universal driver PCL5 det funker ikke.
Har forsøgt med X1100 Serien det funkede heller ikke.

Håber i har en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2017 - 12:10 #1
kan se den er til Windows 10
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2017 - 12:11 #2
Avatar billede Kaj Lund Praktikant
30. juli 2017 - 12:35 #3
Jeg har ligge prøvet dit link, men det fungerede desvære heller ikke - den skriver noget med man skal installere 64bit version af driver hvis man bruger 64bit version af windows.
Det er dog lykkedes os at scanne fra printeren til computeren med den der universal driver - vi kan bare ikke printe fra pc med den.
Har du et link til det sted hvor man kan finde driveren til windows10. Mange af de sider vi har været inde på var falske scam sider med en masse reklame.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2017 - 13:40 #4
hvor man kan finde driveren til windows10 var det ikke Windows 8 du har :)
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2017 - 13:40 #5
Nogle printere kræver, at driveren skal være installeret før printer installationen.
Prøv at fjerne alt hvad der har at gøre med printeren og driveren.
Genstart og installer driven først.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juli 2017 - 13:42 #6
Prøv dette link:

http://www.driversLexmark X1195 driver til Windows 8.1cape.com/download/lexmark-x1100-series
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2017 - 13:43 #7
link dur ikke
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2017 - 13:44 #8
@ErikHG på Firefox kikser dit link.