Avatar billede Slettet bruger
01. august 2017 - 18:11 Der er 2 kommentarer

Affiliate: Sporing af konverteringer

Hej
Jeg har i tankerne at lave en affiliate hjemmeside, men lige om det emne, er der ikke så mange forhandlere som er medlem af et affiliatenetværk. Derfor ville jeg høre, om der skulle være nogen som har erfaringer med at spore leads.
Jeg er nok klar over at man skal bruge en sporings kode af en eller anden slags, men det er lige det med hvordan man gør det...
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. august 2017 - 18:57 #1
Det kommer lidt an på hvad du ønsker opnå præcist.
Skal det være "henvisninger" hvor du counter en brugers henvisninger ?
Eller skal det være "deling" af links i et større netværk og så noget "internt" ranking ?
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2017 - 23:35 #2
Hej jakobdo
Ja, sporing af henvisninger vil være fint.