Avatar billede cht22 Professor
02. august 2017 - 15:45 Der er 1 løsning

Find Links.dk - Online adgang til dine bookmarks

Jeg har lavet en hjemmeside. Er der nogen der vil hjælpe mig med at lave siden færdig?... Jeg ved godt man kan synkronisere sine bookmarks mellem sine enheder hvis man f.eks. bruger Chrome eller Firefox, men jeg mener bare at det giver nogle flere muligheder når de ligger online. Hvorfor skal de så ligge på min webserver vil mange sikket spørge. Det behøver de heller ikke nødvendigvis. Det kan også ligge på din egen webserver (kræver dog at dit webhotel / server understøtter MySQLi, så det kan køre på PHP 5.6 såvel som PHP 7.0).

Jeg har også set lidt om jeg kunne finde nogle tilsvarende services på nettet, som man kan hente, men der har ikke rigtig været nogen brugbare eller som kunne det jeg gerne ville have og nogle af dem virkede endda ikke og jeg ville ikke begynde at fejlfinde på dem jeg hentede.

(hvis du vil se siderne uden at oprette dig som bruger, så log på med brugernavn og adgangskode: demo)

https://www.findlinks.dk
Avatar billede cht22 Professor
07. oktober 2017 - 22:43 #1
Siden FindLinks.dk er færdig og klar til brug.

https://www.findlinks.dk