Avatar billede Lukaal Praktikant
02. august 2017 - 20:44 Der er 2 kommentarer

Problem med ping i CS:GO.

[b]Hej[b]
Jeg har efterhånden, læst en masse forskellige løsninger, uden den store hjælp.

Nu vil jeg så prøve at starte en tråd, for at se om nogle af jer kan komme med en solution til mig :D.

[b]Problem[b]
Mit problem ligger sådan set meget simpelt, i min ping. Min ping svinger meget op og ned. Nogle gange ligger den nok på 60, dejligt og solidt, i måske halvdelen af en CS:GO Competetive. Og oftere, kørere den op ned ned mellem at ligge på en 120 styk, i nogle sekunder, til lige pludselig at springe op på ca. 1000, og jeg så ingen mulighed har, for at gøre noget som helst.

Jeg har bestemt ikke det bedste internet, men jeg har dog aldrig oplevet problemer med at kommunikere med folk, på f.eks Skype, TS3 og Discord.Youtube er sådan set heller ikke noget problem. Jeg ser videoer i en 1080 kvalitet, uden noget problem med at downloade videoen i hurtig nok hastighed, til at se den unde at stoppe hvert 10 sekund.

Problemet er sådan set kommet her efter at jeg fik min ny computer......

Jeg er i bund og grund helt "lost" om hvad jeg skal gøre? Så jeg håber på at der er nogle herude, som har lidt tips og tricks i ærmerne, eller selv har oplevet det, og måske lige smider der løsning eller ide.

[b]Tør man eller tør man ikke?[b]
Jeg har det sådan lidt at jeg ikke er typen som er den store fan af at downloade ting, som f.eks skulle hjælpe ens ping.

Jeg er heller ikke meget for at ændre mine settings i console inde i CS:GO, uden at vide hvad standard settings er, så jeg altid kan ændre tilbage :D.
Så hvis at du smider nogle ting jeg kunne skrive inde i CS:Go consolen, så må du meget gerne også lige skrive hvad standard settingsne er, så jeg altid har mulighed for at ændre tilbage.

Så vil jeg sådan set bare sige tusind tak fordi du tog dig tid til at læse mig opslag, og håber du måske har en ide eller flere.

Mvh. Lukas :D
Tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2017 - 07:06 #1
Godt nok beskrivet alt andet end tekniske oplysninger som mangles.

Stationær eller bærbar og hvilket model.

Model til wifi fra pc. Eks. WiFi 802.11ac/802.11g/802.11b osv.

Model til router, hjælper enorm for at finde ud af om den har den seneste WiFi 802.11xx egenskaber mv. for det betyder væsentlig meget om hvor meget trafik den kan generere hvis du bruger trådløs.

Har du alternativt indikeret den spil server du er på som for høj ping eller indikere det som dårlig server, når du er ind i CS:GO og spiller, brug tastatur TAB+shift. Her kan du rapportere tilstand eller specifik bruger mv.
Avatar billede Christian Futtrup Juniormester
06. september 2017 - 22:58 #2
Hejsa.

Hvis du ikke har fundet en løsning, kunne du prøve at give Haste en chance. Du kan finde programmet på https://haste.net/.