Avatar billede Patrick Toft Novice
04. august 2017 - 18:43 Der er 1 kommentar

GTX 1080 Har usædvanligt lave clock speeds gik fra 1932 til 500mhz Hjælp!

Hej jeg har på¨det sidste haft problemer med mit grafikkort (GTX 1080 Asus Strix OC) Som er et fantastik kort.. når det altså virker. Det startede for ca en måned siden og kortet er kun 5 måneder gammelt. Kort sidder normalt omkring de 1932mhz hvilket er imponerende især fordi den ikke er overclokket, men en dag da jeg ville spille battlefield 1 åbnede jeg spillet (som normalt kører med 200 fps) og havde lige pludselig kun  30fps?! Jeg tjekkede hurtigt det software som følger med, og der stod den kun kørte med omkring 500mhz.

Jeg har de seneste Nvidia Drivere

Jeg takker på forhånd for hjælpen.
Avatar billede Patrick Toft Novice
04. august 2017 - 18:58 #1
System:
CPU: i7 6700K Quad Core 4Ghz
GPU: GTX 1080 Asus Strix OC
MOTHER: Asus Z107 Pro Gaming Aura
RAM: Corsair vengeance LPX 16gb 2x8
PSU: EVGA NOVA 2 850w
HDD: Seagate 1Tb
SSD: Samsung 500Gb EVO
SYSTEM: Windows 10 64bit