Avatar billede jokajula Juniormester
05. august 2017 - 06:55 Der er 1 kommentar

Overføre kontakter fra facebook til min telefon kan ikke lade sig gøre

Jeg har en Samsung Galaxy 73.

Når jeg går ind på min telefon er det somom facebook er deaktiveret alle andre ting har synkroniseret og kører godt nok

Det ville være smart med automatisk overførsel af kontaktoplysninger på venner
Til telefon
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2017 - 12:39 #1
Ja, tidligere aftale imellem Facebook og Google var, at de oplysninger der forefindes kunne synkroniseres hen over til Android kontakt synkronisering.

- Så, under Facebook detaljer, har du forevist din telefon nummer til dine venner, så kunne man finde ens kontakt oplysning henover Android kontakt, så længe du havde Facebook app.

- Android har så videre udviklet og det samme med Facebook. Nu kan du benytte Messenger app til at foretage sms med, ringe fra, og desværre så synkriserer denne kun til app Messenger, og tager dine Google kontakt oplysninger til Facebook og ikke omvendt som man kunne tidligere. Dette var balladen for hvordan aftalen skulle være for Facebook og Google mm., osv.,
Idag kan du kun udelukkende kontakte dine venner og via Messenger app, som kan erstatte dit normale sms / opkald / video opkald med (kun med internet forb.) med. Desværre synkronisering til android kontakter ikke længere mulighed efter nyere android versioner er kommet til markedet. Desuden, er det snart konstant forbindelse, så hvorfor synkronisere kontakter til android når alt er forbundet 24/7 snart.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.facebook.orca