Avatar billede Frederikh Praktikant
08. august 2017 - 00:42 Der er 1 kommentar

Hjælp til at forbinde domænenavn til min Shopify

Hej Computerworld!

Jeg er ved at stable en online-forretning på benene, og derfor skal jeg naturligvis have et website. Jeg har benyttet Shopify til at lave selve sitet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal få koblet de domænenavne som jeg har købt, til denne respektive shop...

Domænenavnene er .dk og .com og er købt af Bitguardians, men de er hostet af Hostmaster DK og har noget der hedder LARSEN DATA som registrator (??). Jeg har prøvet mig frem med forskellige ting, men da jeg ikke har nogen speciel erfaring inden for sådan noget som det her, er det ikke lykkedes mig endu...

Håber nogen kan hjælpe - håber ligeledes at mit spørgsmål er slået op indenfor den rigtige kategori...

Venlig hilsen
Frederik H
Avatar billede htx98i17 Professor
08. august 2017 - 07:36 #1
Du skal logge ind oå gratisdns.dk og pege dns'en for domænenavnene til shopify.

Du skal oprette en A-record til shopify ved at indtaste IP'en som hjemmesiden ligger på.