Avatar billede kosl99 Praktikant
10. august 2017 - 22:26 Der er 1 kommentar

Airport extreme instilling af dato og tid

Jeg har en airport extreme hvor jeg gerne vil sætte tidsbegrænsning på div. enheder. Det er meget nemt at sætte op og virker sådan set også, men det ser ud til at det interne ur ikke kan finde ud af dato. Sætter jeg den til at slukke mandag kl. 23, er det måske onsdag kl. 23 den slukker.
Så hvordan sætter man intern dato på sådan én.
Det ser ud til på div. forums at en tidligere version af airport utility har kunne sætte dette, men det kan man ikke i den version der kører nu (6.3.7)
Avatar billede stjans Guru
11. august 2017 - 07:37 #1
Altså hvis du vælger Danmark som land, så bør det virke....