Avatar billede ginola Juniormester
11. august 2017 - 07:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Printer i netværk "ikke mere parpir"?!

Sidder på en skole hvor vi har en Bizhub c3110 der siger den mangler papir. Den har masser af papir, og kopierer fint. Har prøvet at fjerne den og tilføje den igen, har prøvet at slukke alt strøm, har prøvet at genstarte router....intet virker.
Den siger stadig på min pc, at den ikke kan udskrive pga manglende parpir ???
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2017 - 01:02 #1
bizhub c3110 factory reset >Settings >Settings > General Settings > Factory Defaults >Restore Now OK
Avatar billede ginola Juniormester
14. august 2017 - 07:16 #2
Tænker det råd der er her er via software. Prob er, at jeg kun har adgang til selve printeren. Kan jeg resette noget på den mon?

Kan ikke finde nogle steder på display med Reset....
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. august 2017 - 14:46 #3
Hvis ikke andre har prolbemer med printeren, virker det lidt omsonst at resette den... - er du den eneste med problemet, lyder det mere som om det er din PC den er gal med, og så nytter reset af printeren ikke andet, end at pisse den IT-ansvarlige af, fordi han skal til at rekonfigurere den :-)

En gang imellem "dør" printeren, fordi der ligger restfiler i C:\Windows\System32\spool\PRINTERS - men det er efterhånden langt tid siden jeg har hørt om problemer på den front - prøv dog at se efter alligevel...