Avatar billede Deathlydad Juniormester
23. august 2017 - 13:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

"ERR_FAILED" i Chrome

Hej Eksperter.

Har en bærbar som har fungeret fint lige til i dag.
Bruger Chrome som standardbrowser.
I dag åbnede jeg Facebook og skulle videre ind i en gruppe og så gik den i fail.
Slettede cookies og så kunne jeg komme ind igen, men uanset om jeg skal videre til en person eller gruppe, så lukker den igen ned.
Sletter jeg cookies, så kan jeg åbne Facebook igen, men ikke bruge den, da den så går i fail.

Umiddelbart virker alle andre sider på nettet fint i Chrome og Facebook virker fint hvis jeg bruger Edge?

Fejlbeskeden er:
"Der kan ikke oprettes forbindelse til dette website

Websiden på https://www.facebook.com kan være midlertidigt nede, eller også er den permanent flyttet til en ny webadresse.
ERR_FAILED"

Nogen med en god ide?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. august 2017 - 14:00 #1
Sikker på det ike er facebook?
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. august 2017 - 14:00 #2
IKKE
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. august 2017 - 14:01 #4
Så lige artiklen da jeg havde skrevet.
Avatar billede Deathlydad Juniormester
23. august 2017 - 14:12 #5
Det er en mulighed :-)
Skift + F5 giver adgang til forsiden på Facebook, men det er så det. Trykker jeg på et link, så giver den fail igen og bruger jeg så Skift + F5 der, så står den bare og kører, men uden at komme på.
Bruger jeg Edge, så er der ingen problemer overhovedet og ej heller på mobilen (hvilket stemmer med artiklen)..

Jeg afventer og ser om de får det løst og bruger Edge eller mobil til Fjæsen imens :-)
Tak for hjælpen eller rettere for forklaringen :-)
23. august 2017 - 14:38 #6
Ryd browser virker ikke.

Min situation:

Facebook virker ikke med Chrome på min Windows 10 computer men virker med andre prowsere (skriver via Edge lige nu og er logget på her via Facebook). Virker også på min Android telefon.

Nulstille jer alt, så kommer jeg på Facebook én gang, så snart jeg skifter side får jeg fejlen igen.

Fejlen hos mig er derfor kun knyttet til min Chrome.
23. august 2017 - 14:46 #7
Aaaah for resten virker fint i inkoknito i Chrome
Avatar billede Deathlydad Juniormester
23. august 2017 - 17:19 #8
Brian Martin: Præcis som hos mig.. :-)
Det virkede normalt igen hos mig efter en halv times tid. Ved dog ikke om det stadig virker, da der var lidt hæk som skulle klippes :-)
23. august 2017 - 18:01 #9
Virker også fint her igen.

Underligt problem :)