Avatar billede Slettet bruger
25. august 2017 - 15:28 Der er 4 kommentarer

spørgsmål ang hjemmesider med links ?

hej ,jeg faldt engang over en hjemmeside.  minder en del om www.linkcentralen.dk . Men på den hjemmeside der, som jeg så der er der billeder af de hjemmesider /links ude i højere side . Nogen som ved hvilken hjemmeside jeg snakker om , så må i meget gerne skrive hvad den hedder.

På forhånd tak for svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2017 - 16:23 #1
https://stackoverflow.com/questions/2117046/how-to-show-live-preview-in-a-small-popup-of-linked-page-on-mouse-over-on-link
et googleapi til hjælp i et svar med
You can display a live preview of a link using javascript using the code below.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2017 - 08:39 #2
aner det ikke.
google efter andre søgemaskiner, og kig dem igennem!
Avatar billede Johnnsen Novice
26. august 2017 - 21:29 #3
Som Claes skriver, Google API - så går du ikke helt forkert i byen.

Mvh

John
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2017 - 12:31 #4
tak for svarene.