Avatar billede MaltheAJakobsen Praktikant
25. august 2017 - 20:34 Der er 3 kommentarer

Gemt til harddisk, hvilken mappe henvises det til?

Hej Computerworld.dk

Jeg har installeret et program, hvor jeg skulle gemme en fil som skal bruges til et log-in i programmet. Jeg var desværre lidt for hurtig, og får valgt, at den skal gemme den på et uspecificeret sted på harddisken - hvilket har resulteret i, at jeg ikke kan finde den nu. Er der nogle kloge hoveder herinde, som har et bud på hvor filen gemmes når man vælger "gem til harddisk"?.
Avatar billede INK Ekspert
25. august 2017 - 20:54 #1
Den er svær, men har du kikket i mappen overførsler?
Hvilket program og andre oplysninger kan måske hjælpe. Giv alle de oplysninger du har, så vi ikke skal gætte helt ud i det blå.
Avatar billede MaltheAJakobsen Praktikant
25. august 2017 - 21:03 #2
Hej Ink.

Programmet jeg har oprettet hedder Ripple Wallet.

Det er et program til at gemme crypto currency.

Da jeg gemte den var det under hardisk med navnet wallet. Men jeg har søgt igennem alt med navnet wallet og der er intet..

Tak for din tid.
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2017 - 07:50 #3
nogle gange havner min computer i "dokumenter", prøv at lede der.
eller, kan du ikke bare gentage hvad du gjorde ? altså gemme den fil en gang til ?