Avatar billede JesperOeh Novice
29. august 2017 - 21:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Facebook - "fortsæt"-knappen på "din konto er midlertidigt låst" kører i tænke-ring

Facebook har af en eller anden grund valgt at låse min konto, fordi nogen åbenbart for nyligt har forsøgt at logge på fra en ukendt lokation - og det er jo sådan set pænt af dem at ville passe på mig på den måde.
Men når jeg klikker på "fortsæt" på siden "din konto er midlertidigt låst. Hjælp os med at bekræfte at det var dig, der forsøgte at logge på" reagerer knappen for det første først i 2. forsøg - og derefter går den i "tænke-ring" (altså der, hvor der er en ring, der bare kører rundt....)
Jeg kan heller ikke skrive til FB, fordi enhver henvendelse kræver, at jeg bekræfter, at det var mig...  Hvad søren gør jeg? Jeg har renset cachen fra browseren, genstartet, fulgt de gængse råd på nettet - men kan heller ikke at der er nogen før mig, der har haft problemet. Det gør sig forøvrigt gældende på både Explorer, Edge og Chrome...
På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2017 - 00:24 #1
prøv på en anden computer, ikke din egen. prøv f.eks på biblioteket, eller hos en ven.
Avatar billede JesperOeh Novice
30. august 2017 - 08:18 #2
Mange tak for det! Selv om det får mig til at lyde som dummere end havregrød, så havde jeg ikke engang tænkt på det - men det virkede! Tak for hjælpen!