Avatar billede Mikael Ekspert
10. september 2017 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

32 eller 64 bit Windows licens.

Hvordan er det nu lige ??

Godkender Microsoft en eksisterende licens, hvis den oprindelige Win er en 32 bit, og man istedet installere 64 bit ??? Og omvendt.

Altså nøjagtig samme win udgave, bare med anden bit.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. september 2017 - 16:56 #1
Jeg vil tror at hvis der er tale om en "Retail udgave" en udgave der er købt separat så kan den godt aktiveres, men prøv hellere at kontakte Microsoft
Jeg har selv Windows 7 Ultimate, men der er i æsken både en 32- og en 64 bit DVD med. Jeg har en mistanke om at du har en 32 bit OEM udgave og Windows var forudinstalleret i computeren da den var ny, og der er det tvivlen dukker op.
Avatar billede eurositi Ekspert
10. september 2017 - 16:57 #2
Avatar billede Mikael Ekspert
18. juni 2019 - 21:06 #3
Løst: Tak for alle svar ;)