Avatar billede frem-ad Professor
17. september 2017 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mappe vil ikke slette

Hej
I stifinder-overførelser der har jeg en mappe jeg gerne vil have slettet, men når jeg højreklikker på mappen og så slet, kommer den med følgende:
¨Elementet blev ikke fundet
Det er ikke længere placeret i C:\Brugere\fedde\overførelser. kontrollér enlementets placering, og prøv igen¨
jeg har prøvet og holde shift nede når jeg trykker på slet, og så kommer den med vil du slette mappen permanent og ja det vil jeg men den forsvinder ikke.
I egenskaber står den med størelse: 0 byte Diskforbrug: 0 byte Indholder: 0 filer, 2 mapper.
Hvad gør jeg??
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. september 2017 - 17:16 #1
Måske det vil kunne lade sig gøre at slette den vha. programmet Unlocker.
Dette program kan slette så at sige alt. Men vær forsigtig, da du jo nødig skal slette filer, der bruges, for så får du problemer.

https://unlocker.en.softonic.com/download
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2017 - 18:34 #2
Har du en live cd med Linux kan du prøve at starte op på den, og se om du herfra kan slette mappen
Avatar billede frem-ad Professor
17. september 2017 - 19:17 #3
Unlockern klarede det i første hug.
Tak for hjælpen
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. september 2017 - 19:32 #4
Velbekomme :-)