Avatar billede eyvind Seniormester
17. september 2017 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Log in problem på skype med nyt password

Hej
Jeg har et skype navn
en gmail som hører til
og et telefonnummer der hører til

Der var et kort password, som jeg ville ændre.
Jeg kom til at blande forskellige konti, så log in overskred skypes grænse.
Jeg kan sagtens lave et nyt password - men får ikke lov at komme ind på grund af den grænse.
Er der noget med en tid hvor den holder spærringen og så hvor længe.

Er der andre metoder til helt at nulstille password systemet.
Eyvind
Avatar billede klaudi Ekspert
17. september 2017 - 21:14 #1
Har du prøvet her?

Problems signing in?
Enter your Skype name or the email or phone number you used to register with Skype, and we’ll get you back on your feet.

Skype name, email or phone number.
https://a.login.skype.com/diagnostics
Avatar billede klaudi Ekspert
18. september 2017 - 07:53 #2
Efter 5 forsøg låser den 24 timer, gældende fra seneste login forsøg!
Avatar billede eyvind Seniormester
18. september 2017 - 09:58 #3
Tak Klaudi :-)