Avatar billede Morten Professor
22. september 2017 - 08:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress Woocommerce billede bliver ikke vist i lightshow

Hej Eksperter

Der vist noget galt ved ikke om der er en opdatering på vej, men når man vil gøre billedet større kommer der bare stort billede frem.
I kan se det her: http://flueaesken.flueopskrifter.dk/wordpress/?product=the-pink-cormorant
Jeg forstår det ikke en geninstallerede det uden at have lavet nogen ændringer i noget som helst.

Kan i se om det virker hos jer.
Og vil ikke hvor gør jeg lige.
Wordpress er nyt for mig.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
22. september 2017 - 09:12 #1
Hej Eksperter

Der vist noget galt, ved ikke om der er en opdatering på vej, men når man vil gøre billedet større kommer der bare stort billede frem.
I kan se det her: http://flueaesken.flueopskrifter.dk/wordpress/?product=the-pink-cormorant
Jeg forstår det ikke, jeg geninstallerede det hele fra bunden og uden at have lavet nogen ændringer i noget som helst.

Kan i se om det virker, hos jer.
Og hvis ikke hvordan gør jeg lige.
Wordpress er nyt for mig.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
22. september 2017 - 10:13 #2
Det er Storefront tema den de selv anbefaler
Avatar billede Morten Professor
22. september 2017 - 10:40 #3
Jeg fandt et plugin lukker spørgsmål