Avatar billede autolog Novice
09. oktober 2017 - 11:03 Der er 2 kommentarer

Anbefaling af bærbar PC

Kære eksperter,

Jeg skal ud og købe en bærbar pc. Den skal bl.a. anvendes som en gamer laptop (CS:GO), film, Adobeprogrammer mv.

Er faldet over denne pc (hvilket også er ca. prisniveauet):
https://www.power.dk/x/p-505700/?utm_source=ipaper&utm_medium=edm&utm_campaign=eDM-4117

Har I andre gode bud, hvor jeg får lidt mere for pengene?
Avatar billede jalved Ekspert
09. oktober 2017 - 12:18 #1
Prøv og kig lidt på den seneste måneds spørgsmål - du kan bruge søgefunktionen. Der er flere, der har søgt computere til gaming. Måske kan du få lidt inspiration.
Avatar billede eurositi Ekspert
09. oktober 2017 - 12:51 #2
Fornuftige specs, især grafikkortet, men jeg finder det påfaldende, at den ikke har en SSD-harddisk. Det giver en mærkbart hurtigere opstart, hvis operativsystemet ligger på en SSD frem for en almindelig SATA-harddisk.