Avatar billede dcedata1977 Mester
24. oktober 2017 - 17:02 Der er 5 kommentarer

jobliste på mac

hej er rimlig ny til mac verden

og derfor søger jeg en "jobliste" til min mac. jeg ved at der findes aktivitetovervågning men vil gerne så jeg kan se hvad min mac laver

men jeg søger et program til min "værktøjslinie" hvis det er det den hedder
(alså den linie der er øverst)

den skulle gerne kunne vise mig

CPU load
Ram
Netværk
hardisk

jeg vil gerne bruge lidt penge på programmet hvis det er.

på forhånd tak :-)
Avatar billede sd8220 Seniormester
24. oktober 2017 - 17:15 #1
Det kunne godt være iStat Menus, som kan de ting, du efterspørger.

https://bjango.com/

Det er absolut ikke gratis; men kan give dig temmelig mange oplysninger om din Mac.

Velkommen til i øvrgigt ,-)
Avatar billede dcedata1977 Mester
24. oktober 2017 - 17:25 #2
bliver det så synligt på min værktøjslinie ?
Avatar billede dcedata1977 Mester
24. oktober 2017 - 17:28 #3
og tak :)
Avatar billede sd8220 Seniormester
24. oktober 2017 - 19:48 #4
I din menubar, ja. De dele, du vil have hver for sig eller samlet sammen - der er mange muligheder for tilpasning.

Og den for oven hedder menulinje, den forneden (eller i siden) hedder din Dock. ,-)
Avatar billede dcedata1977 Mester
25. oktober 2017 - 15:23 #5
findes der andre programmer ? det er rart med lidt at vælge imellem :-)