Avatar billede den vedholdende Juniormester
25. oktober 2017 - 11:18 Der er 2 kommentarer

samsung galaxy G 7 forbudt i fly?

Hej, har lige købt ovenstående mobil. Har jeg nu begået en fejl? Er det den type, som man ikke må medbringe i fly?
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. oktober 2017 - 11:29 #1
Det er Note 7
Avatar billede eurositi Ekspert
25. oktober 2017 - 11:35 #2
Det er mig bekendt kun Galaxy 7 i den store (og dyrere) Note-udgave, som er blevet forbudt. En almindelig Galaxy 7 burde der ikke være problemer med.

Angiveligt var problemet særlig stort med netop denne model. I hvert fald trak Samsung en del af de producerede Note 7-modeller tilbage fra markedet. Man hører jo jævnligt om problemet umiddelbart efter lancering af især Samsungs og Apples (stjernedyre) flagskibsmodeller. Senest er det vist IPhone 8, som er blevet fremhævet som farlig.