Avatar billede Carnac Forsker
30. oktober 2017 - 17:15 Der er 10 kommentarer

Hvor åbner næste Power?

Er der nogle der ved hvor den næste Powerbutik bliver åbnet?
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. oktober 2017 - 18:59 #1
Jeg har ledt lidt rundt omkring på nettet, men kan ikke umiddelbart se om der er planer om flere Power-butikker.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2017 - 19:35 #2
Når du ikke kan lide deres varer, så se efter, hvor fx skousen åbner.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. oktober 2017 - 21:27 #3
De har jo hele tiden kørt med et dundrende underskud, så at åbne flere butikker til at øge underskud må være nonsens.
Avatar billede Carnac Forsker
30. oktober 2017 - 22:14 #4
Upassende sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2017 - 16:13 #5
#4 Nå var det mig der fik en bredside, fordi jeg fortalte hvad jeg mente om dette??
Avatar billede AndersAnders Novice
01. november 2017 - 11:55 #6
Har hørt noget om, at der skulle komme en ny i Odense. Ved ikke om det blot er rygter.  Har du nogen kilde på at de kører med underskud 220661?
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. november 2017 - 12:58 #7
Der er lidt at kikke på her.
Uden at være regnskabskyndig synes jeg umiddelbart til det ser så godt ud.

https://www.proff.dk/nogletal/power/glostrup/detailhandel/13387428-1/
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. november 2017 - 13:07 #8
RETTELSE!!! af #7 (en fejl 40)

Der er lidt at kikke på her.
Uden at være regnskabskyndig synes jeg umiddelbart til det IKKE ser så godt ud.

https://www.proff.dk/nogletal/power/glostrup/detailhandel/13387428-1/
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2017 - 15:55 #9
#6 Har ikke selv set regnskabet, men kunne huske jeg havde læst denne side:
https://www.computerworld.dk/art/237265/kaempe-underskud-elektronik-kaeden-power-har-tabt-132-millioner-kroner-paa-et-aar
Hvis det er rigtigt er der vel ingen formål i at oprette flere butikker før man få styr på hvorfor det giver underskud
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. november 2017 - 16:24 #10
Måske skulle de hos Power prøve at se lidt ind ad.
Det er jo ikke ligefrem servicen der kendetegner dette firma.
De er gode til at lange varerne over disken, men ud over det så er der ikke meget hjælp at hente. Godt købmandsskab er ikke ligefrem Powers adelsmærke.