Avatar billede AndersAnders Novice
01. november 2017 - 11:51 Der er 3 kommentarer

Ny side til festunderholdning

Hejsa!
Jeg har netop fået oprettet mit nye site topbooking.dk.
https://Topbooking.dk er en ny underholdningsportal, hvor man kan booke festunderholdning til sit arrangement over alt i landet. Vi har bl.a. komikere, tryllekunstnere og musikere.
Jeg er meget interesseret i at få noget feedback fra jer kyndige computerfolk. Primært designmæssigt, ser den prof nok ud til at I evt. ville booke festunderholdning derfra, og hvad kan evt. forbedres?

Glæder mig meget til at høre fra jer!
Vh
Anders
Avatar billede jalved Ekspert
01. november 2017 - 14:01 #1
Synes, den ser troværdig ud - og nemt at få overblik.

Jeg savnede nogle informationer om, hvordan det praktisk foregik med booking, men så de lå på bloggen - et meget lille link i bunden.

I kunne med fordel fremhæve bloggen på forsiden, så man ser den i første skærmbillede - uden at skulle rulle på siden, hvis skærmen ikke er stor. Det gør ikke noget, at der så samtidigt ligger et link i bunden også.

Tjek siden for stavefejl m.m. Jeg spottede i al fald tre på forsiden.

En adresse og bare nogle få ord mere om selve siden og baggrundsinformation om, hvem som står bag, ville også hjælpe lidt på troværdigheden.

Fin side.
Avatar billede AndersAnders Novice
01. november 2017 - 14:15 #2
Tusind tak, Jalved! Det var virkelig et par ekstremt brugbare ideer! Du har helt ret, et par informationer om, hvordan bookingen praktisk forgår ville nok være en rigtig god ide:)

Vh
Anders
https://topbooking.dk
Avatar billede kurtba Ekspert
02. november 2017 - 00:56 #3
I opfylder ikke kravene omkring erhvervmæssige hjemmesider. Der er bl.a. specifikke krav om, at I SKAL som minimum oplyse
Virksomhedens fulde registrerede navn
Forretningsadresse
Postadresse (hvis den er forskellig fra forretningsadressen)
E-mail-adresse
CVR-nummer
Du kan læse mere om reglerne her
https://www.virksom.dk/faa-hjaelp-og-svar/juridisk-hjaelp/virksomhedsjura/salg-og-markedsfoering/e-handel/