Avatar billede DBS61 Juniormester
02. november 2017 - 19:46 Der er 4 kommentarer

Netværks ID på et Blaupunkt tv

Jeg skal geninstallere mine digitale kanaler på mit Blaupunkt tv, som er DVB-C. Jeg har stofanet og bruger

Netværks -id: 0
Frekvens: 346000 KHZ
Symbolrate: 6900 KHz
Modulation: 64QAM

Altsammen som jeg plejer på andre fjernsyn og efter instrukser fra Stofa. Nu har jeg flyttet rundt og skal indstille mit Blaupunkt tv igen, men hver gang jeg taster 0 i netværks-id, så hopper den tilbage tll 999 og så kan tv ikke finde kanalerne.

Nogen som har en ide til hvad der kan være galt?
Avatar billede INK Ekspert
02. november 2017 - 19:55 #1
Formoder du kun søger på digitale kanaler?

Har du mulighed for at vælge Stofa i menuen?

Kan du evt. nulstille/fabriksinstille dit tv?
Avatar billede DBS61 Juniormester
02. november 2017 - 19:59 #2
Ja, jeg søger kun på digitale kanaler. Nej, jeg kan ikke vælge andet end det jeg skrev ovenfor .. ja, det kan da være værd at prøve at nulstille, tjekker det lige.
Avatar billede DBS61 Juniormester
02. november 2017 - 20:23 #3
Umiddelbart hjælper det ikke at nulstille, desværre :-(
Avatar billede INK Ekspert
02. november 2017 - 20:47 #4
Jeg melder pas!