Avatar billede pallejens Novice
02. november 2017 - 21:06 Der er 4 kommentarer

Ingen lyd fra Dell USB Soundbar (AC511)

Dell USB Soundbar (AC511) er koblet til USB stik bag stationær PC. Der kommer ingen lyd.
Hvad er problemet?
/Palle Jensen
Avatar billede INK Ekspert
03. november 2017 - 00:44 #1
Her er manualen
http://downloads.dell.com/manuals/all-products/esuprt_electronics/esuprt_speakers/dell-usb-soundbar-ac511_user%27s%20guide_en-us.pdf

Dell-Skærmen skal være tilsluttet din PC, og soundbaren tilsluttes skærmen.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2017 - 09:17 #2
Har du ikke en kompatibel Dell skærm der måske skal bruges for at få det til at spille?
Avatar billede jalved Ekspert
03. november 2017 - 11:06 #3
I den manual, som Ink henviser til i #1, kan du kigge på side 9 - "Troubleshooting", hvor der står flere forslag til løsninger.
Avatar billede pallejens Novice
03. november 2017 - 20:43 #4
Min skærm er en Dell UP3216Q4
I kontrolpanel under lyd, kan jeg se DELL UP3216Q4 men ikke AC511 og her kan jeg se, at lydbjælken bevæger sig. Der er lys i lydbjælken og når jeg sætter den på min bærbare viser kontrolpanelet AC511 og der kommer fin lyd ud af bjælken
/Palle Jensen