Avatar billede Kai 38 Juniormester
07. november 2017 - 16:45 Der er 11 kommentarer

Forsvunden Mappe i Outlook 2016

Hej!
Jeg havde 2 Mapper med Arrangementer, og ville "trække" den ene ovenpå den anden, det kunne ikke lade sig gøre, så flyttede jeg alt fra den en til den anden, og da den så var tom, klikke jeg på slet, og begge to forsvandt.
Hvordan finder jeg den igen?
M.v.h.
Kai
Avatar billede INK Ekspert
07. november 2017 - 16:57 #1
Har du kikket i papirkurven?
Avatar billede Kai 38 Juniormester
07. november 2017 - 19:50 #2
Der er ikke noget, normalt er det jo også Dokumenter og ikke div. fra Mapper i Outlook
Avatar billede INK Ekspert
07. november 2017 - 20:03 #3
Jeg mente nu papirkurven i Outlook ;-)
Avatar billede Kai 38 Juniormester
08. november 2017 - 07:56 #4
Tak skal du have, men desværre er det kun indholdet i Mapperne der ved sletning kommer i Papirkurven.
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2017 - 08:21 #5
Jeg er lidt i tvivl om dit problem.
Hvis du kan finde alt indholdet fra mappen, så er det vel bare at lave en ny mappe og føre indholdet over i denne, eller taler vi helt forbi hinanden?
Avatar billede Kai 38 Juniormester
08. november 2017 - 08:40 #6
Jeg havde 2 Mapper med samme navn( jeg ved ikke hvorfor) så prøvede jeg at"trække" den ene ovenpå den anden, men det kunne ikke lade sig gøre, så flyttede jeg indholdet fra den ene Mappe over i den anden, og slettede så den tomme mappe, og begge to forsvandt
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2017 - 08:53 #7
Ja, men fandt du ikke indholdet i Outlooks papirkurv?
Avatar billede Kai 38 Juniormester
08. november 2017 - 09:13 #8
Nej, for det var jo ikke slettet, men overført den den anden Mappe
Avatar billede INK Ekspert
08. november 2017 - 10:49 #9
Hvilken mailkonto? YouSee eller Gmail eller ?

Hvordan er kontoen sat op? Som pop3 eller som imap?
Avatar billede Kai 38 Juniormester
10. november 2017 - 08:27 #10
Det er G mail, men det største problem er nok, at jeg briger 2016 version, og den kan ikke gendannes
Avatar billede INK Ekspert
10. november 2017 - 09:23 #11
Har du kikket på G-mail som Webmail? Afhængigt af indstillinger, kan du måske finde dem der. Standard er at mails ikke slettes men arkiveres. Hos mange findes en mappe "alle mails", der som navnet indikerer faktisk indeholder alle mails.