Avatar billede Martin Reiss Geir Praktikant
11. november 2017 - 12:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lån til computer?

Hejsa. Jeg står VIRKELIG og mangler en ny PC - da den nuværende er brudt sammen - men har ikke pengene til det før om et par måneder.

Min situation: Jeg har været uden reel indkomst gennem længere tid. Nu har jeg dog endelig fået job, så jeg fra 1. december kommer til at tjene penge igen. I og med at jeg ikke gider gå og tigge penge ved venner og familie, har jeg derfor nu besluttet mig for, at jeg vil tage et kortsigtet lån til den. Er der nogle der har nogle inputs til, hvordan jeg gør det, således at renten ikke stikker helt af?

På forhånd tak,

Martin Reiss Geir
Avatar billede A. Marc Novice
11. november 2017 - 12:18 #1
Reklame

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede jalved Ekspert
11. november 2017 - 12:23 #2
Du kan gå i banken og høre, om du måske vil give en mindre kassekredit eller give dig lov til at lave et overtræk. Uden at skulle betale stiftelsesomkostninger.

Du kan måske låne en computer midlertidigt af nogen.

Eller du kan købe en brugt på DBA til 1000 kr. som du kan klare dig med et par måneder, til du har råd til at købe en bedre.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
11. november 2017 - 18:00 #3
Prøv at afsøge din vennekreds om nogen har en gammel pc du kan få eller låne. Lad endelig være med at låne penge. Det er noget af det mest tåbelige at låne til forbrug. Lån bør være forbeholdt større værdifaste ting som bil og faste ejendom.
Forsøg evt. at spare 1-2000 kr. op til black Friday så burde du kunne få en billig bærbar pc.

Hvis du absolut vil lånbe så lad være med at falde for fristelsen til at tage et stort lån når du alligevel skal låne, hold det så langt nede som muligt, hvis det er en bærbar kan du finde gode tilbud ned til 2-3000 kr.

Check evt. denne
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP14BP091NO/hp-14-bp091no-14-barbar-hvid?scid=Display41
hurtig pc på tilbud til 2999 næste uge i Elgiganten, benyt evt. deres afdragsordning de er ikke helt urimelige
Avatar billede Peter James Praktikant
12. december 2017 - 01:53 #4
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin