Avatar billede Barb P. Baldvinsson Praktikant
13. november 2017 - 11:19 Der er 6 kommentarer

Hjælp til Yahoo konto!

Er der nogle der ved hvordan man kontakter Yahoo via e-mail eller telefon?

Jeg har et problem!!
Jeg har glemt min adgangskode og ikke nok med det - Mit telefon nr som jeg brugte til at oprette e-mailen er et gammelt nr som jeg ikke har mere. Dvs når jeg trykker på glemt adgangskode, så bliver jeg bedt om, at skrive det nummer ind for at de kan sende mig en kode på SMS!! Jeg har ligesom ikke det pokkers nummer mere... What to do????
Avatar billede INK Ekspert
13. november 2017 - 11:25 #1
På denne side kan du sende besked (chat). Ved ikke om det hjælper dig.
https://answers.yahoo.com
Avatar billede Barb P. Baldvinsson Praktikant
13. november 2017 - 12:01 #2
Tak, håber det hjælper.
Avatar billede Mette Praktikant
17. december 2018 - 15:23 #3
Hej !
Jeg kan idag pludselig ikke slette reklamer og div i indbakken på min yahoo mail, ej heller videresende mails, eller se mails fra indbakken som kun er 4 dage gamle.
Dette er KUN fra pc og ikke fra min mobil.... Hvad kan det skyldes, og hvad kan jeg gøre ???
Avatar billede INK Ekspert
17. december 2018 - 18:07 #4
#3 Start en ny tråd, så er der flere, der ser den.
Avatar billede Mette Praktikant
17. december 2018 - 21:25 #5
Hej !
Jeg kan idag pludselig ikke slette reklamer og div i indbakken på min yahoo mail, ej heller videresende mails, eller se mails fra indbakken som kun er 4 dage gamle.
Dette er KUN fra pc og ikke fra min mobil.... Hvad kan det skyldes, og hvad kan jeg gøre ???
Avatar billede Mette Praktikant
17. december 2018 - 21:32 #6
Tror selv jeg har løst mit problem !!!
Jeg har brugt google chrome indtil NU, og har lige åbnet min mail i internet explorer og der fungere ALT i min mail pludselig igen !!!