Avatar billede ZeBa Ekspert
18. november 2017 - 20:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor er det, jeg skyder et USB stik, en extern HD og andet ud

Hvor er det, jeg skyder et USB stik, en extern HD og andet ud, så det ikke tager skade?
Avatar billede milter Ekspert
18. november 2017 - 20:48 #1
Hvilket styresystem? Og mener du den der meddelelse om, hvordan man sikkert kan afbryde forbindelsen til et USB- medie som forklaret i linket herunder?

https://goo.gl/vfXK6T
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2017 - 22:45 #2
Du burde få et ikon nede i højre hjørne du kan klikke på og vælge det du skal fjerne:
https://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2012/07/image119.png
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. november 2017 - 00:18 #3
#1: W10, men den opskrift kan jeg ikke rigtig bruge. Men tak

#2: Men den er god. Mener bare, at jeg tidligere har højreklikket nede i venstre hjørne. Men nu virker det, Tak for det
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. november 2017 - 05:02 #4
I bunden af skærmens højre side, på proceslinjen er der en pil der peger op. Hvis du klikker på der er der adgang til systray-systembakke. Her er der bla. et ikon for sikker fjernelse af USB m.v. (win10)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2017 - 07:05 #5
#3 Velbekomme :-)